Bestellen en Betalen

 
Betalingswijze en verzendkosten

 
Betalingswijze
Verzendkosten
 
MultiSafepay
U betaalt binnen een beveiligde omgeving middels de MultiSafepay betaalmethode. Hier kunt u o.a. met iDeal, Visa of MasterCard of overboeking betalen. De MultiSafepay betaalmethode wordt na het voltooien van uw bestelling automatisch gestart.
 
€ 6,75

PayPal
U betaalt middels uw PayPal-rekening. De PayPal betaalmethode wordt na het voltooien van uw bestelling automatisch gestart.
 
€ 6,75 

Op dit moment is verzending uitsluitend in binnenland mogelijk.
 
Waarom kiezen voor Accessoires-Onderdelen.nl?
  • Accessoires-Onderdelen.nl biedt u een breed assortiment van meer dan 7,5 miljoen accessoires en onderdelen.
  • Indien u bij Accessoires-Onderdelen.nl vóór 17.00 uur heeft besteld, dan heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis (mits direct leverbaar).
  • Accessoires-Onderdelen.nl hanteert altijd scherpe prijzen.
Verwerking van orders
Uw order wordt als volgt verwerkt:
  1. De order is door u geplaatst en betaald.
  2. Wij reserveren de door u bestelde artikelen.
  3. Verzending van uw bestelling (dezelfde werkdag indien voorradig, besteld en betaald vóór 17.00 uur).
  4. Tot 18.30 uur ontvangt u van ons een verzendbevestiging met een link naar de website van PostNL. Hiermee kunt u de status en locatie van uw bestelling volgen.
  5. In de meeste gevallen zult u uw bestelling de volgende dag ontvangen.
Bezorging
Het transport wordt uitgevoerd door PostNL. PostNL bezorgt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 9:00 en 21:30 uur. Bent u niet thuis? Dan probeert PostNL de bestelling standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt dit niet? Dan laat de PostNL bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. U heeft dan de keuze uit één van de volgende opties: (1) bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen), (2) bezorging op een andere dag in de avond tussen 18:00u en 21:00u, (3) het pakket ophalen bij een PostNL locatie bij u in de buurt (meestal een winkel met ruime openingstijden). Kijk op de website van PostNL voor meer informatie.
 
Retournering
U kunt uw artikelen tot veertien dagen na aankoop aan ons retourneren. Inbouwartikelen zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat deze vanaf dan deel uitmaken van een circuit en daardoor worden gewijzigd (fabrikanten geven alleen garantie op onderdelen wanneer deze door hen zelf worden ingebouwd). Het herroepingsrecht is ook niet van toepassing op zakelijke opdrachten en transacties. LET OP: Het product dient met alle geleverde toebehoren en in de originele en onbeschadigde staat en verpakking te worden geretourneerd! Artikelen die opengemaakt zijn (fabriekstape gebroken), met gebruikssporen of waarvan de verpakking stuk is, kunnen niet retour worden genomen. Indien u uw product wilt retourneren, neem dan eerst contact met ons op. Noteer hierbij uw reden van retournering. Uw aanvraag zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Voor meer informatie wordt u verwezen naar de Algemene Voorwaarden.
 
De betaling van mijn bestelling is mislukt, wat moet ik nu doen?
Het komt af en toe voor dat de betaling van een bestelling mislukt. Meestal is de oorzaak een verouderde computer en/of browser, welke om beveiligingsredenen niet door het betaalsysteem wordt ondersteund. Probeert u het dan eens op een andere computer of browser. Lukt de betaling nog steeds niet? Neem dan contact met ons op, wij sturen u dan een nieuwe betaallink die wel werkt.
 
Mededeling voor gebruikers van een spamfilter
De mogelijkheid bestaat dat de naar u verzonden orderbevestiging wordt aangezien als spam. Controleer dit indien het bericht niet binnenkomt in uw normale mailbox.