Veelgestelde Vragen

 
Waarom kiezen voor Accessoires-Onderdelen.nl?
  • Accessoires-Onderdelen.nl biedt u een breed assortiment van meer dan 7,5 miljoen accessoires en onderdelen.
  • Indien u bij Accessoires-Onderdelen.nl vóór 17.00 uur heeft besteld, heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis (mits direct leverbaar).
  • Accessoires-Onderdelen.nl hanteert altijd scherpe prijzen.
Ik kan een accessoire en/of onderdeel niet vinden, wat moet ik nu doen?
Kijk of u met behulp van de Zoektips uw artikel op onze website kunt vinden.
 
Waar vind ik het typenummer van mijn apparaat?
Met behulp van Typenummer vinden kunt u het typenummer van uw apparaat vinden.
 
Ik kan de juiste kabel niet vinden, wat moet ik nu doen?
Om de juiste kabel te vinden kunt u gebruik maken van de Kabel Configurator.
 
Kan ik bestelde accessoires en onderdelen bij Accessoires-Onderdelen.nl afhalen?
Nee, het is op het moment niet mogelijk bestellingen bij ons af te halen. Bestellingen worden door ons enkel verzonden.
 
Zijn de vermelde prijzen van Accessoires-Onderdelen.nl inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen op deze website zijn inclusief BTW.
 
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:
  • MultiSafepay: iDeal, Visa of MasterCard of overboeking (u betaald binnen een beveiligde omgeving middels de MultiSafepay betaalmethode).
  • PayPal (u betaald middels uw PayPal-rekening).
Hoeveel bedragen de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten bedragen €6,75. U betaald de verzendkosten per bestelling. Heeft u bij ons meerdere producten tegelijkertijd besteld, ook dan betaald u slechts éénmalig €6,75 verzendkosten. 
 
De betaling van mijn bestelling is mislukt, wat moet ik nu doen?
Het komt af en toe voor dat de betaling van een bestelling mislukt. Meestal is de oorzaak een verouderde computer en/of browser, welke om beveiligingsredenen niet door het betaalsysteem wordt ondersteund. Probeert u het dan eens op een andere computer of browser. Lukt de betaling nog steeds niet? Neem dan contact met ons op, wij sturen u dan een nieuwe betaallink die wel werkt.
 
Bezorgt Accessoires-Onderdelen.nl ook aan adressen buiten Nederland?
Nee, op dit moment is verzending uitsluitend in binnenland mogelijk.
 
Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen via track & trace?
Ja, u kunt de verzending van uw bestelling volgen via track & trace. Zodra uw bestelling in handen is gebracht van de transporteur, ontvangt u van ons een e-mail met hierin een link naar de website van de transporteur (PostNL). Via deze link kunt u (vanaf de volgende werkdag) de status en locatie van uw bestelling volgen.
 
Ik heb de verkeerde adresgegevens opgegeven, wat moet ik nu doen?
Indien u de verkeerde adresgegevens opgegeven heeft, dient u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zullen dan contact opnemen met de transporteur om de adresgegevens te wijzigen.
 
Ik heb geen orderbevestiging van Accessoires-Onderdelen.nl ontvangen, wat moet ik nu doen?
Indien u van ons (na het plaatsen van een bestelling) geen orderbevestiging heeft ontvangen, kan dit meerdere oorzaken hebben. Als u gebruik maakt van Hotmail, Gmail en/of Yahoo, dan kan het voorkomen dat de door ons verzonden orderbevestiging bij u in de map 'ongewenste e-mails' terecht is gekomen. Als u ook hier geen orderbevestiging van ons kunt vinden, neem dan contact met ons op. Wij zullen in dit geval zoeken naar de oorzaak van het probleem en zullen vervolgens zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen.
 
De status van mijn bestelling staat op 'verzonden' maar ik heb na 3-4 dagen nog steeds niets ontvangen, wat moet ik nu doen?
Indien de status van uw bestelling op 'verzonden' staat, maar u uw order na 3-4 dagen nog steeds niet heeft ontvangen, vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij zullen in dit geval zoeken naar de oorzaak van het probleem en zullen vervolgens zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen.
 
Levert Accessoires-Onderdelen.nl aan zowel particulieren als bedrijven?
Ja, wij leveren aan particulieren, bedrijven en instellingen.
 
Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?
U kunt uw bestelling tot veertien dagen na aankoop retourneren. Inbouwartikelen zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat deze vanaf dan deel uitmaken van een circuit en daardoor worden gewijzigd (fabrikanten geven alleen garantie op onderdelen wanneer deze door hen zelf worden ingebouwd). Het herroepingsrecht is ook niet van toepassing op zakelijke opdrachten en transacties. LET OP: Het product dient met alle geleverde toebehoren en in de originele en onbeschadigde staat en verpakking te worden geretourneerd! Artikelen die opengemaakt zijn (fabriekstape gebroken), met gebruikssporen of waarvan de verpakking stuk is, kunnen niet retour worden genomen. Indien u uw product wilt retourneren, neem dan eerst contact met ons op. Noteer hierbij uw reden van retournering. Uw aanvraag zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Voor meer informatie wordt u verwezen naar de Algemene Voorwaarden.